hatkärlek

jag vet inte hur jag ska börja det här inlägget.
kan man hata ngn så mkt att man älskar honom? eller att man tror att man älskar honom.

det gjorde ju så ont. vrf vill man då tillbaka dit?
killen är som rethosta för mig. man vet inte var man ska göra av sig, man vill så gärna (hosta alltså) men ändå inte. sen kommer tårarna. och sen tror man att det är över, men utan förvarning dyker det upp igen.

kanske är det rädslan fär att trilla dit igen som gör att jag dras åt det hållet. rätt troligt till och med. eller? hjälp!
han infekterar mina tankar.

jag fick liksom inte avsluta det på mitt sätt, på rätt sätt.
därför blir det ett störande moment typ. "tänk om" och nu kommer jag inte vidare.

jag älskar allt med honom som jag ibland säger att jag hatar.
det spelar ingen roll hur många andra killar jag träffar, det blir aldrig samma sak!
jag ville ta på honom heeela tiden, kunde ligga och kolla på karlns ansikte i flera timmar när han sov.
så illa var det.

fattar inte hur jag ska lyckas komma över honom. kommer att dö utan att ha varit lyckligt kär igen.

trodde jag ville hålla kontakten och att vi skulle vara vänner, men jag vet faktiskt inte om det går!:S
känslorna svallar så sjukt mkt. vet inte om det är värt det.

skulle antagligen vara mkt lättare om jag kunde skärma av honom helt, låtsas att han inte fanns. men nu ser jag ju honom med jämna mellanrum.

jag måste fixa detta, måste komma vidare på ngt sätt. är fruktansvärt glad att jag har så många bra vänner som bryr sig. annars skulle jag gå under.

får så sjukt mkt uppmärksamhet av andra killar nu oxå. och det tråkiga med det är att jag inte ger dem en chans. ingen duger liksom. (till mer än att dela säng med)
förutom dem jag inte kan få! pga en sån töntig sak som ålder. funderar starkt på att strunta i allt vad ålderskillnad heter och ge det en chans.


det är mer.
jag har gått upp tio kilo, har asdålig hy och ser allmänt nerknarkad ut.
har växt ur typ alla mina kläder.
ständigt skakig och med huvudvärk.
tror jag kommer få diabetes.
dricker nog lite för mkt oxå.
och har föör kul med föör många killar
men nån gång ska man spåra ur lite oxå.

i januari kör jag igång med nyttigheten igen.
träning på pulsfabriken plus bra mat, minus dålig mat är min plan.
lite skraj för att tappa kontrollen och gå ner för mkt igen, men jag ska ta det försiktigt.

Kommentarer
Postat av: Lisa Andersson

Alltså Karin jag är jätte glad att vi börjat umgås! Och med tanke på den sista delen i ditt inlägg så måste jag tillägga att du är en toppen tjej, du är as härlig! Du är så fin till utseendet och din insida så varm och vänskaplig! Det är många som jag känner som har sagt till mig att du är så fin och snygg, och att du har en sån otrolig utstrålning, där håller jag fullkomligt med! Jag vet att du kommer klara det här, vi får peppa varann!

2007-12-30 @ 21:32:38
URL: http://littlemoments.blogg.se
Postat av: karin

åh lisaaa!
jag är oxå jätteglad att vi börjat umgås!
är så glad att jag har dig.
hela den här skiten kommer sluta med att vi båda är lyckliga, vi är ju trots allt två sjukt heta brudar;)
du ska veta att jag ALLTID finns för dig.
imorn ska vi ha skoj!:D

2007-12-30 @ 23:54:16
URL: http://karincollin.blogg.se
Postat av: Lisa Andersson

Självklart kommer vi lyckliga ur det här;) Vi har alla odds med oss!
Det känns skönt att veta att du finns för mig och du vet att jag finns för dig

2007-12-31 @ 01:02:03
URL: http://littlemoments.blogg.se
Postat av: Emma

Karin!
vi tar en promenad imorn, med din bakfylla och allt !

2007-12-31 @ 17:49:11
URL: http://emmacharlottaahs.blogg.se
Postat av: karin

vart ju en trevlig kväll utan promenad;) ses på bussen imöra

2008-01-02 @ 00:24:52
URL: http://karincollin.blogg.se
Postat av: krille

eh, hatar att behöva säga detta.. men tjejjer det e kört... om man inte tagit tag i sitt liv DAGEN före man fyller 18 så går det bara utför... så nu karin e det bara dax o leta en husvagn du kan bo i...och körkortet kan du ju glömma.. hyn.. tja det vettefasen.. killar oberoende ålder... hmmmm nä det kommer inte bli bättre där heller....
kanske och då menar jag KANSKE... så går det att kliva ur detta

MOHAHAHAHAHAHAHAHAHA....
krampårepucko... sluta analyseraältafundera och fortsätt leva...
/K

2008-01-02 @ 12:23:48
Postat av: karin

du är allt en underbaring du kristian.
vad skulle man göra utan dig som lättade upp stämningen?! haha
KRAM

2008-01-02 @ 19:23:01
URL: http://karincollin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0