hm

jag känner verkligen för att skriva av mig nu. hehe sorryyyy.

LUCIA!
en av de roligaste sakerna jag gjort i mitt liv. helt seriöst.
kröningen var skakig men kul=) mer folk i kyrkan än vanligt på lucia, kulkul. och jag varken snubblade eller svimmade. och myyys att åka släde med facklor dit!=)
sen var det ju allt lussande.. ASKALASKUL! jobbigt men kul:D ca 110 hembesök vart det, plus alla "framträdanden" på offentliga platser och sånt..
har aldrig fikat och ätit så mkt godis på två dagar nån gång tror jag. och jag har godis kvar än!:O vi har träffat så mkt roliga och söta människor och haft så kul ihop:) in och ut ur bussen! haha. ett minne för livet, verkligen.
-hon kan ha shorts på sommarn utan att man ens blir äcklad!:O
-assiette. aschett?!
-kolla om hunden fortfarande lever!
-det är inte SÅ JÄVLA SVÅRT att hålla reda på när det är UPP och NER!
-hon kommer den ljgoda med ljuset hit..
-ja, karin collin heter jag!
-sofia nilsson, ÅKERLUND alltså.
-kort å blomma!
tjänat har man ju gjort oxå, mihi.
*mössa, kalender, väska, handduk, mjukistomte, GODIS I MASSOR, frukt i massor, 450 spänn, två halsband osv=)
nog om det.

nu längtarlängtarlängtar jag!!!
*jul, nyår, födelsedag! festfestmysfest=)
julshopping mån, tis, ons denna vecka=) igår med sys och hon hitta massor men inte jag.. DÄREMOT fick vi värsta infallet och tog två nya hål i öronen var=) skitsnüggt vart det!
idag gick jag själv och då brände jag 2500 på typ en timme. maha

jag hinner liksom inte med nu.. det är julafton på måndag!:O både bra och dåligt. känns som jag vill komma till ett nytt kapitel nu. och det där lät jättedjupt, men det var jätteenkelt menat:P jag vill komma till nästa steg.
jag vill att det här året ska ta slut och ändå inte..
än är det lite kvar.
möjligen gfest på fredag, julafton och utgång på juldan, utgång/dans 29de och sen nyår=) sen den 4de blir det 18årsfest hos theo och sen fyller jag år och dååååå blire röj! med dom som fyller i jan i klassen och med de som lovat att inviga mig på krogen=) så ska jag ju tatuera mig oxå!

även att det är kaos i min hjärna nu. känns som att jag är kär i hela världen. så illa att jag inte vet vem jag ska tänka på när jag lyssnar på en smäktande ballad. mihi. fritt fram att stöta på mig alltså, min kåta kossa!

krasslig och kan inte springa därför. paniiiik. och jag äter såhäääääääär mkt onyttigt nu! kommer själv hamna på HIA snart.
men efter nyår, dåååå;) då siktar jag på beach 2008!
då har jag kort på pulsfabriken oxå=)

jag tvekar, för jag är lite rädd om mitt singelliv. självisk typ. haha

jag har köpt snowjoggings!!<3 dom är vita med blå och röda ränder. :D

usch, måste snart gå och lägga mig om jag ska orka jonna imorn.. sista dan innan jul!

just ja! vi ska ha klassfest med gamla klassen oxå! det blir sjukt kul tror jag!
och nu kom jag på att systrarna collin fyller 18, 20 o 25 iår! vilket betyder stooor gemensam fest:O
i nyår ska jag o syrran förmodligen ha fest förresten!=) blir nog bra tror jag.

och jag måste bestämma om jag ska åka på utlandspraktik oxå:S vet inte om jag vill eller ej!

jaja. måste nog sluta kladda ner tangentbordet nu och gå och lägga mig.

godnatt du vackra värld!




Kommentarer
Postat av: johanna

hej på dig =D

är du inte medlem i gratisbio ännu se till och bli
det då ! för vad passar bättre i december månad än gratis biobiljetter och present kort på de största kedjorna som tex hm vero moda dinsko åhlens kicks och många fler. klicka på länken nedan och bli medlem :) för varje vän du sedan värvar får du 200 poäng , och för att få en bio biljett behöver du 400 poäng :) 2 vänner = en biobiljett. något som man även ska kolla in är fliken där det står poäng , där ska du klicka in dig på olika sidor och sedan tjänar du en massa poäng på bara det. jag har precis tjänat ihop 80 poäng genom att bli medlem på sidor bara och inget mer. ville bara tillägga också att det är helt gratis. många kan känna att de kan luras med mera. men jag garanterar att det är gratis och behöver ni hjälp med något så är det bara att fråga mig.

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

hoppas du får en mysig jul och ett gott nytt år

2007-12-19 @ 22:29:12
URL: http://www.fjb.blogg.se
Postat av: Krille

ja är man en kossa är jonna en jobbig jävvel ;-) MOHAHAHAHAHA

2007-12-20 @ 00:39:35
Postat av: karin

haha ser nu när jag läser igenom inlägget att det vart lite stavfel o sånt.
men om det inte fanns jobbiga jävlar som påpekade det så skulle det ju inte göra ngt;)

2007-12-20 @ 20:35:03
URL: http://karincollin.blogg.se
Postat av: Krille

puss påre!!!

2007-12-20 @ 22:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0