joråsåatteeeeh

rubriken tillägnad min käre vän Johan, eftersom han är bra och vi var på bio igår.
det var för övrigt en väldigt bra bio! helt underbar skulle jag vilja säga. HairSpray hette den, rena lyckopillret! ;)
innan bion var vi på julskyltningen på stan o kika och även på museet och kollade på två helt okej utställningar. glögg fick vi oxå.

en till sak jag vill passa på att berätta är att jag har klarat av mina första venprovtagningar på patient!
*proud*
praktiken går bra btw, jobbade första veckan utan handledare, men idag kom hon och hon verkar härlig.
det ska nog gå bra resterande fem veckor oxå tror jag=) försöker jobba så mkt som möjligt nu så det blir lugnt mot slutet.

nu drar det ihop sig mot lucia oxå, FETT JÄVLA nervös!
uuuusch.
ni som har oturen att träffa mig har antagligen tröttnat på mitt tjat om hur otroligt nervös jag är, men jag överdriver inte! (lite kanske, man är väl mänsklig)
och imorn ska vi fota oss i kyrkan med helmundering, så då måste man va snygg oxå. tror jag ska färga håret ikväll.
(nej, jag blir aldrig nöjd)

nu ska jag ut och springa i det härliga vädret! regn me like!
so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0