galna luciakandidatorer

ikväll var vi på luciafotografering. behöver jag säga mer? det var gaaalet.
och det blir inte bättre med en fotograf som är alldeles för snäll och säger saker som "-men om ni inte är nöjda så kan vi ta om det! eller -ni får ju välja helt själva vilken bild ni vill ha!"
vi är tjejer, hallå?! fem luciakandidater plus två luciamammor. alla nöjda med ett och samma kort. HAHA.
det är ju förlorat i förväg!
vi lyckades enas tillslut iaf, jag la mig. resultatet av gruppbilden kommer i HT i veckan.
de enskillda vart sådär, ser rätt allvarlig ut. (till skillnad från gruppbilden. yay) uppställningen på gruppbilden var skitsnygg, mitt smalj är bara en bonus. jag bjuder.

nu sitter jag och försöker välja tatueringsmotiv. heeeelt lost. finns för mkt att välja på! vill att den ska betyda ngt.

även att vi valt tapeter till det andra huset, som kommer upp i januari=) ett rum blir blått med moln på väggarna.

går nu och lägger mig med en bra känsla i maggropen, tack=)

so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0