helg

denna helg har mest tid och ork gått till att skriva listor. på allt vi hade i huset.
hela familjen var hemma och hjälptes åt. men vi har gjort massa kul oxå! yrade tex runt på stan i flera timmar och shoppade loss lite. har firat farsdag såklart:) haft en idol-kväll och en filmkväll. ätit låååånga lyxfrukostar.

imorn ska vi knäppa kort till lucia.. jag gillar inte fotograferingar. inte när jag är nykter iaf=)

på tisdag har jag omvårdnadsprov, ett som är helt avgörande för kursen vi läser nu. kul.

vecka 47 har vi matteprov, svåraste hittills hotade vår mattelärare med. den veckan har vi även historiaprov. behöver inte kommenteras tror jag. och så ska vi skriva om en film som jag inte har sett, och lämna in då på onsdagen. KUL.

sen- PRAKTIK! (nej, inte ett dugg nervös)

vi kanske ska fira jul utomlands iår har vi kommit på! hela familjen till ett soligt och varmt paradis. men det är ju bara kanske.

mer då. hm.. justja. JAG ORKAR KANSKE SNART INTE MER VAFAAAN! gävleflytt? hm.
vill ju inte hoppa av skolan heller, men vet faktiskt inte om jag orkar mer.

det går inte att bromsa i en uppförsbacke, karin

so long

Kommentarer
Postat av: krille

eherm.. man kan inte bromsa sig UR en uppförsbacke... hihihi

2007-11-12 @ 23:22:59
Postat av: karin

det är en dödssynd att märka ord! ;)

2007-11-13 @ 00:13:43
Postat av: k

tihii tihii

2007-11-14 @ 03:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0