nu blire mkt på en gång må ni tro

igår hade jag en helmysig "lilla julafton-allhelgonadag"
det var vitt på backen, släkten på pappas sida kom och åt finmiddag och det är lov osv. julstämningen jag haft sen i september breddes alltså på ännu mer=)

senare på kvällen åkte jag till kyrkan och träffade amanda och louise. det var en jättefin gudstjänst som vanligt med körsång, ljuständning (het kille tre kyrkbänkar bak) och hermanssons mäktiga avslutning med stad i ljus.
sen drog vi hem till mig, var tjocka, pratade skit och kollade på ett antal bra och mindre bra filmer. är så glad att vi äntligen tog tag i saken och TRÄFFADES! jag behöver er.
underbara flickor. det var ju alltid vi liksom.

nu är det slut på mitt frossande btw. from nu ska jag bara svulla på helgerna. (HAHA like thats gonna happen)
jaja.

nu tror jag att det faktiskt kommer att bli en radikal förändring på familjelivet här på lundgrens. det oundvikliga har smugit sig på och nu finns det nog ingen annan utväg.. en människas fall kan inte ge en annans.

nu ska jag äta frukost och kolla på reprisen av IDOL min tönt!

so long

Kommentarer
Postat av: Louiise

jag behöver dig med =)
Lycka till med att sluta svulla godis. xD

2007-11-04 @ 19:45:22
URL: http://misslollo.webblogg.se
Postat av: karin

haha tack! lär behövas;)

2007-11-04 @ 20:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0