ser kärleken ngn ålder?

svar: NEJ
inte enligt mig.
tyvärr spelar åldern roll för många andra. vrf? folk har väldigt svårt för att acceptera avvikande beteenden, sånt som är annorlunda. en rädsla vi har. USCH för det!
kan inte rå för att jag har en tendens att falla för äldre killar. kanske söker en beskyddare..
jag vill ha trygghet.
och nu har jag ju inte gått och kärat ner mig totalt, är bara lite (ordentligt) förälskad.

hade en väldigt trevlig kväll på avenyn i sundsvall med jenny igår=) tiden mellan tolv och två var kanon.
han gjorde min kväll helt enkelt.

so long

Kommentarer
Postat av: Emma

Få höra nu vem den där som gjorde din kväll va ;D?

2007-11-04 @ 19:35:07
Postat av: karin

hahaha du är nyfiken du lillen;)
du kanske får höra ngn annan gång..

2007-11-04 @ 20:36:30
Postat av: Emma

Du ja ska veta de !

2007-11-05 @ 22:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0