utlandspraktikluciaoriflameträningsvärkosv

idag har jag och min käre vän theo "lillthaian" wisetthip lämnat in ansökan om utlandspraktik i england sommaren efter tvåan!=) ännu en midsommar i ett annat land utan mina nära. snyft. men vi ska ha sjuuukt kul:D (om vi får åka det vill säga...) man måste ju ta chansen liksom. och denhär gången kostar det mig nästan ingenting.


även att jag har sålt 28 produkter för oriflame, enbart på två dagar på skolan. då ska även tilläggas att två tjejer i min klass gått med samma katalog före mig. sjukt stolt. och mer ska jag sälja ikväll hade jag tänkt. jag har kommit över 2000 kr oxå, så nu får jag välja produkter ur katalogen för 500 spänn. wohooo.

i denna stund lottas luciakandidaterna fram.
hoppashoppas.

har sjuk träningsvärk i armarna oxå. har ju alltid sagt att träning är dåligt för kroppen. behöver nog helet enkelt träna lite mer.
har inte ätit onyttigheter på fyra dagar. ikväll ska jag på kalas. eeeehhe

även att: om 19 dagar går jag ut på praktiiiik. hjälp! kom inte till sjukan då om ni ser till ert eget bästa.

fia har stressat upp mig angående balen. DUMMA DIG!;) har inte ens gått ut första terminen i tvåan och jag har panik redan. vem ska jag gå med liksom? vad ska jag ha för färg på min klänning? sen så kommer jag typ snubbla när jag ska gå in. bli utskrattad. moahaha.

imorn kommer fredrik hem och sen kommer elin på fredag! (L)

so long





Kommentarer
Postat av: Emma

jag vet två stycken , johanna & maggan

2007-11-07 @ 20:12:13
Postat av: karin

jag vet alla nu;)

2007-11-08 @ 22:34:12
URL: http://karincollin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0