veckan som gått

den här veckan har verkligen gått fort! helt sjukt.
massa mys å skoj har det vart oxå.
luciacafé på onsdagen tex. fia sjöng oss till tårar (nej, men nästan) och vi fick massor med fika bestående av ostkaka, lussebullar, pepparkakor osv.

på fredagen åkte jag och fia till sthlm och såg winnerbäck på anexet. och DÄR mina vänner var inte ett öga torrt! helt underbart bra. och vi hittade i sthlm. lite panikartat på sina ställen, men vi tog oss runt överallt själva. *proud*

igår, lördag, åkte vi hemmåt igen. bussresa på inte mindre än fem timmar. SUCK.
på kvällen var det eik-middag och lottning till lucia.
och enångers lucia 2007 blev...................................................................KARIN COLLIN!
så idag har karin och hennes tärnor varit i iggesund och sålt lotter på julskyltningen. och käkat. och ätit. och fikat. =)

allt annat "mindre kul" har gått bra oxå, tex mötet med david davies, kylrum, mentorssamtal osv. som vanligt en utmärkt elev! även att det vart en helt brutalt onyttig vecka för min del! (ovanligt, me know)

just ja! har köpt och påbörjat sista harry potterboken oxå! and im proud! man måste inte vara en tönt bara för att man läser harry potter. (?!)

so long



Kommentarer
Postat av: Markus

GRATTIS KARIN!!! då har du ju en säker person som kommer å kollar på dig iaf ;) (hm...who can it be)
Lycka till på praktiken vi ses förmodlien där nån gång iaf :)

2007-11-25 @ 20:54:44
Postat av: karin

tack markus!
räknar med DIG där;) och du vi ska träffas utanför hudiksvalls sjukhus oxå, bara så du vet.
bara för att vi har praktik så slipper du mig inte!=)

2007-11-25 @ 21:53:01
Postat av: Louise

jag har också köpt den sista harry potter boken, men har inte hunnit börja läsa den än :/

2007-11-27 @ 21:20:16
URL: http://misslollo.webblogg.se
Postat av: Markus

Ja det tycker jag verkligen att vi ska göra :) jag har iaf en as bra handledare hon är riktigt bra måste ja säga :)
oj checka stavningen på förmodligen :P

2007-11-27 @ 21:45:43
Postat av: karin

lulu, läs den! den är sviiiinbra:D har läst typ 400 sidor och kan nästan inte släppa den.
umgås med mig nån dag!
vi kan typ åka och julshoppa eller nånting=)

2007-11-28 @ 10:43:01
Postat av: karin

jag vill oxå ha en bra handledare! börjar idag, asnervöööös!!
förmodlien får jag väl hudiksvalls största skräcködla.

2007-11-28 @ 10:45:38
Postat av: Louise

jag ska börja läsa idag ^^ När kan du umgås då?? :D

2007-11-29 @ 19:07:17
URL: http://misslollo.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0