mara och hår

besök hos frissan.
ångest. vilken frisyr, vilken färg?
ny frisör dessutom, nervigt, men hon var duktig.
vi enades om en frisyr och färger och hon fixade. så nu är jag mörk igen!:O svinaktigt snyggt om jag får säga det själv.

och seeeeeeen: dansmara!
den årliga dansmaran i glada hudik gick av stapeln i helgen och självklart var pank-karin tvungen att lägga ut 360 på den!
fick en hög ragg och en massa bra danser och en hel massa choklad och lite sprit och festande. =))
och en sak till. en stor jävla jobbig känsla av tomhet och tröstlöshet samt stoooor förvirring.

thats about it.
so long!

Kommentarer
Postat av: krille

frissan vart najjs.....

2007-10-29 @ 20:53:09
Postat av: sukram ;)

ok orkar inte komentera alla av dom men först så måste jag bara säga att du är JÄTTE snygg i din nya frisyr!!
Håll dig till din vanliga töntiga stil du det passar dig bättre ;)
Aså shit du är verkligen as snygg i din frisyr du har verkligen förvånat mig!

2007-10-31 @ 00:46:40
Postat av: karin

tacktack mina pojkar:)

2007-10-31 @ 11:36:36
URL: http://karincollin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0