och så lite kärlek...

hm. vart fan börjar man?

1. kan inte släppa taget. jag vill ha ngn att ge kärlek till och få kärlek av.
jag vet att det är rätt beslut, att jag måste stålsätta mig och inte ge vika igen, men det är så svårt.
kär i kärleken kallas det va? usch.
just nu känns det som att det inte finns ngn annan. då var det ett självklart beslut.
vet inte heller var jag ska lägga ribban för vårt fortsatta förhållande.. vill så hemskt gärna fortsätta att ha en nära vänskap, vi känner varandra så väl och jag bryr mig så mkt om honom, plus att jag vill fortsätta att kunna dela allt med ngn som vet allt om mig.
vet bara inte hur mkt jag klarar av, senaste mötet fick mig att tröstäta och stanna i sängen två dagar efteråt liksom.

ge mig styrka!

so long

Kommentarer
Postat av: Elin

Åå här kommer massor av styrka min kära syster..
Det kanske är jobbigt nu men stå på dig du kommer inte ångra dig jag lovar.. Kärlek kommer åter.
Du kommer garanterat att hitta någon ny fin människa att dela allt med när du är redo för det. De har liksom en förmåga att bara ramla på en när man minst anar det
Komihåg att vi finns här och älskar dig
KRaaaaM

2007-11-01 @ 00:00:16
Postat av: karin

tack, du är underbar! är så glad att jag har dig och resten=)
puss o kläm

2007-11-01 @ 12:45:13
URL: http://karincollin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0