back on track. typ.

folk påpekar att jag inte bloggat på länge.

den sorgliga sanningen är att jag knappt klivit ur sängen sen i söndags.

vi var på stadt i lördags, mkt trevlig kväll som vanligt:) roligast hade jag ändå med ett vinglas i handen på skutan?!
tror jag börjar bli gammal och grå.

kände mig lite seg frammåt småtimmarna iaf och dissade efterfestförslag av självaste niklas elofsson. illa.
på söndagen när jag vaknade trodde jag att jag var ovanligt bakfull och blev halvt ihjälmobbad.
när jag gick in i badrummet och såg mig själv i spegeln gick det upp för mig att jag var sjuk.
vet inte om det var en ren uppenbarelse eller om det var synen av mina tennisbollar till halsmandar som gjorde det.

dagen bestod av hostel 2, guitar hero (vilket jag var oväntat dålig på) och määängder med dåliga repriser.
låg nerbäddad i patriks otroligt bekväma soffa hela dagen, reste mig lite halv upp när jag skulle spela och när det var dags för ett intag av glass, kakor och/eller godis:)
jag blev bra omhändertagen iaf så han blev inte av med mig förrän typ halv tio på kvällen.

mami kom och hämtade mig och det första vi gjorde var att svänga in på en mack och köpa lite livsproviant.
typ glass. höhö.

min vecka därefter har gått i söndagens färger. gillart.
synd på figuren bara.
tur att jag inte bryr mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0