bergön

dååå kommer vi till nästa grej.
efter brandövningen fick vi fika på sjukhuset och sen kom johan och hämtade mig, så åkte vi hem till honom och skrämde slag på familjen med mina brännskador.
nej, de var väl förvarnade.

sen blev det dusch.
sen sov vi
och sen gick vi i skolan

tog mig en liten kortdag så vi skulle hinna handla och så innan vi åkte ut till Bergön.

vi hämtade upp johans pappa på jobbet, sen bar det av ut till havet och jag bara njöt i fulla drag.
får rullande orgasmer av havslukt.
nästan.

känner att det är påväg att bli ett ruggigt oseriöst inlägg.
iaf;
fick en rommacka!
sikrom trorja det var, sjuk GOTT!
och så åkte vi till johans favoritställe vid vattnet och njöt av solen en stund.
och sen åt vi kycklingklubbor ute i solen.
och så sjösatte vi båtarna i solen.
finvär!

sovit väldigt mkt har jag gjort, klubbad av havsluften!
vi hittade även årets första orm som johan råkade dränka.
och så har viiiiii.... solat. och sovit ute i solen.
och grillat andra kvällen.
och idag klev vi upp kl 05.00 och stack ut och fiskade.
fick sju gäddor, en på fem och ett halvt.
jarrå.

jag har blivit sjukt bra på att kasta, kastade upp på land en gång faktiskt. vet inte min egen styrka ibland.
och så har jag kört båt.
tänkte bli proffs till sommarn.

hmmm.
ätit masseeer med skit, som sig bör:)
och skrattat!
åt johan och hans far, sköööööön.
trivdes skitbra där ute, behövde en sån helg trorja.

på Bergön, där måsarna skrattar sig hesa.
en hel del sång har det blivit med.

men nu får det räcka, tror att det framgått vilken underbar helg jag haft nu:)

pöjken spelade även hem 80 spänn idag, är ju så man blir tårögd.
nu blir det en joggingrunda å godisets vägnar.


klad hest
kos og klem





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0