en solig dag med mörka moln

idag har jag tränat ordentligt.
eftersom jag inte längre tränar fem pass i veckan så kör jag hela kroppen på en gång när jag väl tränar.
tar typ flera timmar!
och när jag ändå är inne på träning så kom fisen på att vi skulle springa blodomloppet han och jag, så nu försöker vi få ihop ett mästarlag!
mitt drömlag består av: mig och johan, fia och viktor och lisa.
måste övertalas.
för jag vill ju se johan snubbla över lisa:)

så från och med nu, gott folk, så ska jag och johan springa arslet av oss fram till den andra juni.


idag när jag väntade på bussen satt ett par (?) på en bänk där.
tjejen grät och försökte förtvivlat att få kontakt med killen, han kollade åt ett annat håll och vägrade ta i henne.
hon förklarade för honom att det enda hon ville var att vara med honom.
man såg i hennes ögon att hon verkligen inte tyckte att någonting annat var värt ngt.
han fortsatte att dissa henne och hon lade sitt huvud i hans knä och storgrät så att hon skakade.
sen helt plötsligt kollar hon upp, med klar blick och säger:
-när du ringer kommer jag inte att svara, för då finns jag inte mer.

jag har inte ens ngn kommentar till det.




idag har det varit en underbar dag.
jag är lycklig.
inte ens skolarbetet ger mig ångest.


kläm

Kommentarer
Postat av: Lisa Andersson

Hahaha jasså du, det är klart ja ska vara utsatt:P inte nog med att ja ska försöka klara av sträckan utan ja ska bli snubblad på med, hmmm...
Hahaha :D:D
Pösss!!

2008-04-23 @ 20:17:46
URL: http://littlemoments.blogg.se
Postat av: karin

haha det kommer bli grymt!
fan vad vi ska kubba arslet av oss:D
hoppas du har det kanon i helgen nu gumman:)
pussspussssspuss

2008-04-25 @ 21:34:59
URL: http://karincollin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0