ge mig

VALBORG!

längta.
kommer att bli en bra kväll det där.

karln spelar poker.
ska snart åka dit och störa honom.

idag har jag varit ledig, men självklart har jag planerat så duktigt att jag var tvungen att åka in till stan iaf.
men det var bra, så kunde jag fixa lite grejer.

var även och hälsade på farfar idag, (missade bussen) det var länge sen.
farmor var på sopplunch.
såna gånger längtar jag till pensionen; gratis mat och underhållning.

måste plugga.
måste planera.
måste träna.
måste kolla upp linsräkningarna.
måste packa.

fast måsten är ju överskattat så jag gör ngt kul ist:)

har höjt mitt blodtryck till 108/56 tydligen.
bra jobbat.

over and OUT!
pussii




Kommentarer
Postat av: Lisa Andersson

Vi kommer att ÄGA på krogen!!:D
Sen kan vi ju råka ha efterfest hos dig och då kan vi ju råka bjuda dit en person;D Hehe
Tycker om dig!! Pusspuss

2008-04-28 @ 21:45:47
URL: http://littlemoments.blogg.se
Postat av: Anonym

väääldigt lyckad kväll, lisa!
och nu sitter vi här, bakfulla och jävliga.
mest jag, du spelar GH:)
HIHI PUSS heting!!!

2008-05-01 @ 19:01:23
Postat av: Lisa Andersson

kommer aldrig glömma denna dag!!
den va helt otrolig:D:D
Puss på dig!

2008-05-02 @ 20:37:31
URL: http://littlemoments.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0