i'm head over hills

känner att jag måste fortsätta med ett inlägg tillägnat johan.

ingen annan människa får mig att må så bra.
han är så sjukt underbar så ni kan inte ens tänka er!

han får mig alltid att le, även om livet känns tungt ibland.
han talar om för mig hur vacker och bra jag är och får mig att känna att jag duger.

jag känner mig så trygg med honom.
det finns ingen säkrare plats än i hans famn och där vill jag alltid vara.

han är så vacker när han ler.
han har bra humor och jag skrattar ofta tillsammans med honom.
han har självdistans och jag tror inte att det är mycket som skrämmer honom.

han förstår.
han tycker om mig för den jag är.

OCH han är het oxå:)
och söt när han himlar med ögonen!


jag hoppas att alla någon gång känner som jag gör nu.
pussii

Kommentarer
Postat av: Anna Lusth

jag känner precis sådär, så vet exakt hur bra du mår :)

2008-04-26 @ 19:27:55
Postat av: karin

åååh vad härligt att höra!
är det inte underbart?:D

trodde inte att det var möjligt att må så bra av en annan människa.
det ska vara teknikpojkarna i trean;)

-89 är en bra årgång!
pussii

2008-04-27 @ 17:27:48
URL: http://karincollin.blogg.se
Postat av: jennifer

jag tänker oxå ta åt mig av att -89 är en bra årgång! ;) hehe

2008-04-27 @ 18:50:31
Postat av: karin

haha jaaa gör det!!
du och jag ska ta en fika ngn dag:D
puss påre

2008-04-27 @ 18:57:23
URL: http://karincollin.blogg.se
Postat av: anna lusth

Joo det är så underbart!! Livet är på topp! :D
ja helst, teknikpojkar i Te05a dessutom ;)

pösspöss

2008-04-27 @ 20:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0