mami 43 år

hanna och jag satt på badrumsgolvet och tvingade på 43 ljus på en liten prinsesstårta!
tycker jag var bra gjort.
även att vi hann tända alla ljusen innan det först tända hade brunnit ut.
ära till oss:)

sen fikade vi.
jag åt mest som vanligt, fattar inte vad grejen är.
har de aldrig lärt sig fika?
hur kommer det sig att jag kan isf?

vi hade en konstig dag i gävle idag, var på mässa och käkade massa gratisgodis.
sen åt vi bästa lunchen; pizza -och tacobuffé.

nu åker jag till idenor.

häj

Kommentarer
Postat av: Ninni

Haha, men du... de där lät nyttigt de :) hih, ses i morron snygging!

2008-04-08 @ 20:43:29
URL: http://Niinnnnii.blogg.se
Postat av: karin

hehe ja, mitt näringsintag är inget vidare för tillfället..
men jag orkar faktiskt inte bry mig:) hehe
tur att du bjöd hem mig på nyttig mat idag!
tack för smakråden och danshjälpen idag med:)

nattinatt heting

2008-04-09 @ 21:33:11
URL: http://karincollin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0