multimeddelanden ftw

idag har det varit en ovanligt bra dag.
strålande solsken och vårkänslor till tusen!

gratis mms var oxå ett lyckat inslag.
har skickat (meningslösa?) mms hela dagen, på typ allt jag gjort:)
har fått en hel del söta med.

åter igen har det varit en dag med underbart sällskap, jag bara njuter av att jag har så underbara vänner, som jag verkligen trivs med!
trivs till och med på skolan, tack vare allt underbart folk som jag har så trevligt med.

lisa och jag gick på stan efter skolan, svullade lite och njöt av solen på möljen, underbart!!
köpte en jacka, ett par jeans, en deo, ett diadem, hårspännen och en ring:)
trivs så sjukt bra med den kvinnan.
vi pratar om ALLT och har så himla kul ihop!
underbar vän:)

sen hade vi dansträning och det var väldigt kul och givande ikväll.

nu ska jag packa och ladda lite inför nationella.
sen ska jag ringa finaste, som kommer hem IMORN!:D
en hel helg i deras stuga väntar, ska bli mys:)




jag mår bra nu.


Kommentarer
Postat av: Lisa Andersson

Du är underbar vännen, jag trivs med dig jag med!
Haha jaa vi kan prata om ALLT!!! PUSS

2008-04-16 @ 21:58:51
URL: http://littlemoments.blogg.se
Postat av: karin

ses imöra babe! saknar dig lite faktiskt;)
pussen flyger!

2008-04-20 @ 20:52:19
URL: http://karincollin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0