op-datasalen

det FÅR inte skita sig nu.
jag vill aldrig sluta att le.

har just skrivit ett prov på en kvart, gick väl lite sådär kan man säga:)
och nu är jag i farten och ska sno ett arbete om kvinnorna i det antika aten. fy på mig.
JAG VILL HA LOV NU.

solen skiiiner och jag har målat tånaglarna röda!
nu blir det en eftermiddag med lisa, kanske glass i solen och utan tvekan en massa oseriöst tjejsnack:)
sen har vi buggträning, laddad som fan.

och SEN ska jag till älsk och mysa hela kvällen, natten och morgonen.



jag saknar mina äldsta syster, hon får gärna komma hem snart.
jag saknar min familj över huvud taget faktiskt, även fast jag träffar dem med jämna mellanrum.
vill liksom dela mitt liv lite mer med dom än vad jag gör nu.

ääääsch=)
som sagt, solen skiner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0