uppdatering som heter duga!

tänkte uppdatera lite om mitt liv den senaste tiden.
efter en underbar helg följde en solig vecka, dagarna bara rann iväg.

måndag och tisdag var bara bra och lugna.

sen kom onsdagen och var ännu bättre.
drev runt på stan med lisa och pratade med frisörer om mitt hår.
fick klart för mig att det var ett totalt omöjligt uppdrag att ta sig an det.
som om jag inte visste det redan liksom? jag har gått igenom det där förr med mitt hår, jag vet hur det är och jag blir så jävla less när de vill tjäna pengar på det.

sen lockade johan oss till honom med ett erbjudande om glass i solen och det kunde vi såklart inte motstå, så vi tog en buss dit och myste i solen.
vi myste lite för mkt, så vi missade bussen till buggen..
vi kom dit lite sent och körde stenhårt tiden som var kvar=)

sen kom johan och hämtade mig och jag sov där.

sen gick vi i skolan och efter skolan åkte vi tillbaka till idenor och hade en klockren eftermiddag/kväll där;
först satt vi ute i solen och "pluggade" och johan bakade underbart goda chokladbollar som vi svullade.
sen kom johans pappa och gissade låtar på min ipod, riktig hit:)
och seeeen kom olles föräldrar och hälsade på.
och seeeen åkte vi till stugan vid dellen, kanonfint och jättemysigt.
sen åt vi god mat och sen spelade vi buzz med johans mamma och olle.
ni kan ju gissa vem som vann?:D

sen gick vi i skolan igen och sen åkte vi hit till lundgrens och gick runt enånger och kollade på alla sevärdheter.
vi gick bland annat och hälsade på ett disco på enångersskolan.
vi lekte i lekparken, åt glass och johan uppmuntrade varenda unge vi mötte att köra hårt på discot.

sen gjorde vi tacos med mor och far och åt tills vi nästan gick av.
sen dansade vi tango och nu sitter johan och kollar på en väldigt kissig film när jag bloggar.
nu blir det pussas av.

ja, det var en uppdatering som heter duga!

hopas alla har en trevlig fredagkväll:)
p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0