uppdatering


karin nördar sma så då skriver ja ett blogg inlägg.

kan juh berätta för er att karin har varit sjuk sen i söndags men är nu på bättringsvägen, efter ett antal mottagna sms vart hon genast bättre! så imorn är nog hon fullt frisk om sms fortsätter strömma in. så skicka på gott folk!
för vi vill ju att hon ska bli frisk.
egentligen kanske hon inte är så sjuk men vi låter hon tro det , det blir bäst så!

sen till alla er som brukar festa med karin :
ni måste hålla koll på karin så att hon inte dricker för hon ska sluta dricka helt har hon lovat.
men ja tror inte hon klarar det , hon har säkert redan brutit det också. så därför får ni i uppdrag att hålla koll!
hon ska bli en ny människa eller ny och ny men en icke drickande människa..

eftermiddagen har vi spenderat ute på kontoret och suttit vid datan och pratat en massa om allt och alla.. vilket var behövligt.. det händer mycket på två veckor.

nu ska ja sluta skriva.
hej!

Kommentarer
Postat av: sergio

Jag skulle gärna hålla koll om jag kunde...

2008-04-04 @ 20:52:43
Postat av: Lisa Andersson

Ja håller koll ja om vi går ut i morgon;D;D hehehe

2008-04-04 @ 22:09:01
URL: http://littlemoments.blogg.se
Postat av: jag?

veeeem är jag? :-p

2008-04-06 @ 15:29:04
Postat av: karin

veeeeem är du?:O

2008-04-06 @ 21:31:29
URL: http://karincollin.blogg.se
Postat av: jag

Det är frågan det... haha!

2008-04-07 @ 18:07:13
Postat av: karin

men vad lurigt!

2008-04-07 @ 18:41:10
URL: http://karincollin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0