vårkänslor!

det är helt ofattbart hur lycklig jag är nu!
underbara vår!
jag känner hur lungorna åter igen fylls med luft, jag vill bara skutta omkring och sjunga och andas in alla ljuvliga dofter!
alla känslor blir starkare, jag njuter av varje sekund, allt känns lättare, jag är lugnare och gladare, jag älskar mer och jag uppskattar de små, men ack så härliga stunderna liver bjuder på.

jag samlar kraft igen och jag känner på mig att det kommer att bli bra.

idag har jag sprungit inte mindre än två gånger.
och inte för att beach 08 närmar sig, utan för att jag kände för det.
jag har även städat lite, tagit cykeln till konsum och handlat tre kassar mat som jag sen cyklade hem med, UTAN att ramla en enda gång!
sen hälsade jag på min kära mormor i en timme och hon berättade om sin väninna som hade en karl som var sexfixerad.
jag har även pussats lite och saknat lite och nu ska jag köra mitt söndagsspa eftersom jag missade det igår!

en tanke som slog mig nu när jag läste igenom inlägget är att pappa ser till så att jag måste cykla runt överallt för att han tror att jag ska bli sugen att köra bil då.
han anar inte hur mkt jag gillar cykeln, min pärla.
snabb, miljövänlig och bra för hälsan.
och den startar alltid.

glada, stora, kärleksfulla kramar från en lycklig elida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0