detta besvarade jag för snart ett år sen

hur svarar du i hemtelefonen? -Collin!
hur svarar du i mobiltelefonen? -hallåae
ringer det mkt till dig? ständigt.
ringer du mkt till folk? till mamma ungefär 7000 gånger om dan
vem ringde du senast? viktor gustavsson eller brorsan
hur mkt pengar har du? pengar?
senast kramat och när? maria söderlund idag på stan. sofisa igår i kyrkan. min familj hela dagarna. fredrik på ikea för ngn dag sen och johan utanför skutan. finns det eg ngt bättre?=)
antal timmar sömn inatt? typ sju timmar och ändå sjukt trött. NÅGONS bakfylla har nog smittat av sig på mig;)
sov du ensam? du är sååå välkommen!
vem sov du hos senast? helen nilsson för ngn helg sen
vem vet mest om dig? (förutom min familj) ngn av mina killkompisar. eller sofisa nilsson. eller monka och fia andersson. eller nån jag inte tänker på just nu... hm. har ganska svårt för att sänka garden faktiskt.
vem vet du mest om? OJ. öööhm. kanskeeee.. abbe? familjen oxå såklart. eller nån grabb. känn dig träffad.
vad ser du fram emot? julen såklart! att min syster ska komma hem. att gå klart skolan. att fylla 18. masseeer!
vad vill du ha just nu? dig.
vem hånar du? jag dömer inte
vem längtar du mest efter? hanna tror jag. och DIG
vem vill du helst slippa? de som gör mig mer nedstämd än glad (djupt, jag vet)
vem stör du dig på? CAROLA! nej, men seriöst så skriver man ju inte ner en sån sak.
vem vill du sova bredvid inatt? bredvid? under! (dig)
vilken buss åker du oftast? 28an ftw
vilken årstid är det nu? skulle säga slasker
är du kär nu? i DIG! och nicolas cage.
är du en bra partner? om de förtjänar det så kan jag vara ruskigt bra
har ngn varit otrogen mot dig? det tror jag
brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? bli uppraggad
vad åt du senast? nästan ett halvt kilo choklad
är du polare med grannarna? inte de närmsta. men resten på byvägen! haha
har du varit på ett party? föredrar att sitta hemma och läsa en god bok?
har du varit utomlands? korfu, cypern, bornholm, malta
var är dina syskon just nu? elin i bubbelbadkaret, fredrik i vardagsrummet med viktor och hanna i thailand med honken.
vilken tid gick du upp imorse? tidigt, typ vid nio för att åka in till stan och käka frukost
vad gjorde du kl två inatt? var nog påväg i säng då
vad är det första du gör på morgonen? stänger av larmet? sen går jag naken ut i köket och steker korv och ägg till frukost
vad ska du göra efter det här? gå till vardagsrummet och visa grabbarna hur man lägger pussel

Kommentarer
Postat av: karin

Min lill-jänta...önskar du ringde 7000 ggr om dan nu mä.=0} Fast jag tror du mår bättre när du inte ringer så ofta? Ses i morgon eftermiddag!



Massor me kramar från din mor

2008-08-28 @ 21:11:50
URL: http://karincollin.blogg.se/
Postat av: karin

haha tänkte väl jag oxå om jag hade kommenterat mitt egtet inlägg!

(postat av karin;)



hihi jaa, det är ju bra om du tolkar det så:)

fast jag behöver dig när jag mår bra oxå;)



och JAA vi ses imorn!:D

sen hoppas jag att det inte dröjer en månad tills nästa gång:)

PUSS!

2008-08-28 @ 21:35:21
URL: http://karincollin.blogg.se/
Postat av: mamma

Hoppsan såg inte att de va din avsändare inlagd i fälten! Hur kan de va de på min jobb-dator????

Inte har väl DU använt den??





Kram, ses SNART!!!!

mamma

2008-08-29 @ 07:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0