Framme i Samos. Inte Rhodos!

Resten av resan gick bra, kom hit mitt i dan nån gång:) det näst första vi gjorde var att köpa cyklop och snorkla! Jag har plockat 39 stenar och fyra snäckskal oxå, sen så har vi kikat runt i alla små söta butiker här och blivit favoriter hos alla så vi kommer billigt undan och sen så åt vi tvårätters på en väldigt vacker resturang med fin utsikt, gulliga katter, slampiga servitriser och icke god varmrätt. Nu har vi inhandlat lite mat till rummet och ligger och myser i vår knarriga säng:) Kos og klem

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://tavlingsdags.blogg.se/2008/august/vinn-en-goodiebag-varde-5000-.html#comment



Var med och tävla om en fullmatad goodiebag till ett värde av 5000:- , passar den inte dig så är jag övertygad om att det blir en utmärkt present!



Jätte lätta tävlingsregler och ingen är med och tävlar ännu! Lycka till!

2008-08-10 @ 19:53:36
Postat av: Louu

Vad härligt det låter! jag vill också åka utomlands. :D

2008-08-11 @ 18:31:47
URL: http://misslollo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0