glada övik

nu har jag precis anlänt till enånger med ybuss.
det var väldigt mysigt i övik och väldigt jobbigt att åka hem.
hade gärna stannat där och glömt bort glada hudik ett tag till.

vi har myst, haft besök av ingalena och olle, inhandlat nödvändigheter till lägenheten, lekt i lekparken, ätit godis och spelat kort, kollat på finnkampen och myst lite till.
en väldigt slapp helg med andra ord.

nu ska jag tillbaka till verkligheten igen, som tur är kommer johan efter på tisdag och nog ska jag väl klara mig själv tills dess:)
det finns tider när man är mer beroende av varandra än annars och det är väl inget fel med det?
jag tycker det är fint och jag är glad att jag har det bästa stödet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0