pass, försäkring, växla pengar, packa MMMMMM

igår när min tid som golfänka var slut för den dagen stoppade vi i oss två korvar och stack och hämtade ut mitt pass osv, sen for vi till enånger.

där badade vi och hade lite tid för oss själva, sen kom jennifer och kikade in:)
kul att uppdatera varandra lite när man inte ses så ofta.
vi hann tyvärr bara fika och diskutera igenom det viktigaste, sen kom henrik (grannen) och hämtade upp johan och mig och så gav vi oss iväg på en fisketur.

vi var till två sjöar plus en å och fick inte en enda jävla fisk.
kul.
regnade gjorde det såklart oxå!

nu är johan och jobbar och jag försöker fixa lite inför söndag.
börjar få lite resfeber!
vi vet fortfarande inte hur vi ska ta oss till arlanda:)

jag är lite seg nu för tiden, vet inte varför. trött i kroppen och seg i hjärnan.
behöver kanske lite (mer) semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0