uppdatering

nu har det hänt mkt.

har kommit hem från samos hela och relativt rena, har haft det heeeeelt underbart!
är så glad att vi kom iväg, kan inte tänka mig ett bättre ressällskap.
vi har haft väldigt kul och trevligt och tagit hand om varandra.

vi har solat, badat, ätit ute varje kväll, lekt, busat med katter, skällt ut resturangpersonal, spelat yazty och kort, snorklat, sovit, nattbadat, ätit mängder med choklad och chips, plockat määängder med stenar, pussats och lekt lite till:)
finns massor med bilder på min facebook.

sen har jag jobbat en vecka med projektarbetet (killar i vården) och hamnat i tidningen!
vi har klättrat en 15meters klättervägg och släkt gasolbränder, gjort brandmannafystest och åkt hälsinglands högsta brandstege bla.
sen gick vi runt på sjukhusets alla avdelningar, var till ambulansen och kikade, tog venprover, kapillärprover, mätte blodtryck mm.
killarna har fått varit med på en varsin operation oxå och så har vi varit med glada hudik-teatern en dag.

nu är jag i övik med johan och salle, de flyttar upp den här helgen, så vi åkte i fredags förmiddag.
väldigt fin lägenhet på ett trevligt ställe.
känns bra.
åker hem imorn och sen drar skolan igång på måndag!

pussii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0