storsjöyran 08

ska försöka sammanfatta yran på ett bra sätt, kan bli svårt eftersom jag inte ens kan ta det muntligt så att nån förstår hur sjukt kul jag haft.

som sig bör var det en rätt blöt helg.
har träffat väldigt mycket trevligt och konstigt folk:)
höjdpunkterna på artistsidan var winnerbäck, blondie, håkan, tensta, mustasch, miss li och kent.

vi har även varit på allsång, kollat på film, fia har sjungit karaoke, vi har druckit te och pratat om gud hos kyrkorna på yran, jag har frusit mer än jag nånsin gjort i hela mitt liv, inte duschat eller tvättat av mig sminket på tre skitiga fylledygn, ätit ETT mål mat osv.

vi bodde granne med bredbands bolags-killar som hade den snyggaste husvagn jag sett och där fick vi kaffe, kolla på film på storbildsTV, spela TVspel, ladda telefoner, spela GH mm:) 

det enda tråkiga med helgen var att det regnade så jävla mkt! då är det ju tur att det finns lastbilar att krypa in under!
vårt tält var totalt dyngsurt, sovsäckarna gick att vrida ur och alla kläder var blöta.
det var ju inte direkt varmt i helgen heller, så jag är inte förvånad över att det känns som att en förkylning kommer krypande.
även att jag kastade mina absoluta favoritskor i storsjön.

det bästa med yran 08 var allt skönt folk vi träffade och mina gummistövlar.
och att J hämtade oss i sundsvall så vi kom hem nån gång!;)

jävligt sliten, men det var en sjukt kul helg!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0