elidas natt

igår när jag kom till johan la vi oss och kollade på boston teaparty.

jag somnade direkt som en liten säl på johans bröst.
sen vägrade jag kliva upp och borsta tänderna och så med honom, så jag vaknade klockan fyra med kläder och smink på, med oborstade tänder och full kissblåsa.
klev och upp klädde av mig naken och la mig och sov igen.

vaknade två timmar senare av johans mobil som ringde, pussade honom hejdå och somnade om igen.

vaknade en halvtimme senare av min mobil som ringde.
snoozade i en timme tills det var tio min kvar tills bussen gick, då klev jag upp, klädde på mig och gick som en zombie till bussen.

jag är trött!
har sovit alldeles för lite den senaste tiden.
imorn är jag ledig.
hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0