en "ledig" dag

hemma från ett par trevliga timmar på iggesunds badhus:)
jenny och barna var mitt väldigt goda sällskap!
mest bara mys och bus.

tre små barn är en del att hålla reda på, är rätt mosig i skallen.
jag som planerat att avla fram minst fyra små barn på så kort tid som möjligt!
hm


imorse låste jag ut mig och kunde inte komma iväg till skolan, så jag fick ligga kvar i sängen och kolla på tv ist.
stackars mig!
sen vaknade jern till liv så jag sprang över och hämtade deras nyckel till idenööörshusää.
då var det för sent för skola så ist åkte jag in till stan och köpte den största åbäket av johans julklappar och lite smått och gott till mig själv som jag tyckte mig behöva!


nu ska vi ta reda på en halv oxe.
johan och pappa har varit igång under hela tiden jag suttit här, de börjar pika mig lite nu så det är väl dags att jag hjälper till innan jag får stryk!





Kommentarer
Postat av: LisaAndersson

jag ska också ha minst fyra småttingar tätt, så det klarar vi tillsammans gumman! Då kan du och jag åka och bada på iggesunds badhus med 8 barn tillsammans:D;D

2008-12-17 @ 19:01:28
Postat av: karin

ååh det ser jag fram emot!:D

2008-12-17 @ 19:05:24
URL: http://karincollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0