"jag sitter och jobbar med ett grupparbete på NKn"

igår hade jag en bra kväll.

jag och johan var och lekte på pulsfabriken, sen åkte vi till idenor och kollade på årets första avsnitt av julkalendern!
jag vill lägga nån dom än, men den verkade sådär.
julkalendrarna var mycket bättre förr, faktiskt.
greve holm tex, grymt!

vi gjorde oxå en sump av en gammal tvättmaskin samt babade, mkt mysigt.
nu kommer vi till kvällens höjdpunkt;
boston teaparty.
det är alltid bra, men igår var det annorlunda.
det bjöds på sex i TV och det gillar ju alla.

nu har jag precis fått ett smärre utbrott på våra gaggkärringar till lärare och förklarat att jag "får panik" på dom varpå jag lämnade dem med häpna miner.

imorn ska jag och fredrik tydligen till läro och hålla två föredrag om omvårdnadsprogrammet och de är så stolta över att få skicka oss som representanter!
jag längtar.

plus att jag mår illa.
blä.

och kommer köra i matten.
och har tusen inlämningar och skit som jag inte kommer att bli klar med.
ett ljus i mörkret glimmade upp för en halvtimme sen när jag fick reda på att jag klarat NKprovet med marginal:)
det tråkiga i skolan nu är att jag vet att jag skulle kunna glänsa i en del kurser, men jag finner ingen tid och ork till det!
ge mig ett slut på det här nu.

ge mig jullov:)
och johan och mini
så blir allt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0