julen är (snart) hääääär

igår fortsatte vår jakt på rumpan av stål, som ännu lyser med sin frånvaro.
mkt bra gäng att träna med, även om det ibland blir mer skitsnack än träning!
men magmusklerna får sig ju alltid en genomkörare iaf;D

när jag kom hem låg johan och sov i min säng, han visade inte ett enda livstecken så jag lät honom sova och gick in och tog mig en låååång dusch för att tina upp mina frusna leder.
inser ni att det är 10 minus ute nu?!:D och SNÖ!
HEJ MITT VINTERLAND!

sen vankades årets första julbord och det blev ett mkt trevligt sådant=)
vi var på ångersjön i enånger och åt tills vi rullade.

idag är det fredag och imorn är det lördag och då väntar nästa julbord.


Kommentarer
Postat av: Karin

Ja det blir faktiskt väldigt mycket skitsnack, vilket också är kul, men vi borde träna lite intensivare;) hihi:P



Hoppas det blir middag på måndag!:D

2008-12-06 @ 22:33:54
URL: http://lillkarin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0