rubrik

hemma från vinterns första angeltur med abbe och johan och den var mysig.
jenny, henrik och barnen kom och hälsade på oss:)
no further comment.
(nej vi fick ingen fisk)

igår fick jag ett ryck och ville vara ute.
mitt i natten!
johan tyckte jag var knäpp och gick och la sig och jag gick på långpromenad, myste med hästarna och åkte pulka:)
det är så härligt när det är riktigt kallt och vinter!
idag är det 20 grader varmare:(

tidigare på kvällen såg jag, pappa och johan en film, hancock, och jag somnade inte en enda gång faktiskt.


nyss när vi kom hem från anglingen åkte jag pulka och det ville abbe med, vilket slutade med att han rev mig i ansiktet, med oflit!
hälde sprit på det nyss.
aj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0