snön ligger vit på taken, endast viktor är vaken

luciasångerna klingade fint i kyrkan igår sas det, själv är jag inte så jättenöjd.
men vafan
nu äre gjort!
igen.

sen var det ju 50 års-jubileum och vi fick smörgåstårta, presenter och avnjuta fia och viktors skönsång:)
alla som jobbat med eller medverkat i lucian under de 50 åren var inbjudna.

efter en stund kunde jag, alinda och amanda inte hålla oss utan gasade hem till idolfinalen!
mysigt:)


idag är det en vacker vinterdag och vackrare blev den när jag, abbe och johan åkte och vickade mörtstugan och hade fått tio mörtar och tre abborrar!
imorn blir det angling!



(JAG KLÄMDE HANDEN I BILDÖRREN!!)
:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0