tisdag och allt vad det innebär

när jag kom hem från skolan la jag mig och sov i soffan, det varade dock inte länge.
jag hade sån tur att jag vaknade av tre små söta ungar som stod framför soffan med stora leenden på läpparna.

-vi tänkte nyyaapa dig i tååaarrrna men vi vååaagade inte!

så otroligt söta!
blir så glad när dom kommer på besök.
elias nästan springer nu, alltid med ett nöjt skratt som avslut när han tagit sig fram på fötterna till nästa mål.

så sen vare full fart fram tills jag skulle ta bussen in til stan, skulle som bekant på ljusparty :)

bussresan in gick väl sådär; vi fastnade en gång, jag fick åka till bölan och vända och det var en mor från helvetet på bussen som jag höll på att göra mig olycklig på.
vissa förtjänar inte sina barn.

ljuspartyt däremot var väldigt lyckat.
götta, skitsnack och shopping i trevligt sällskap, kan det eg bli bättre? ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0