tredje advent

igår kväll var jag, johan, jennifer och pappa på julkonsert.
helt otroligt bra var det och julstämningen infann sig med råge:)
sofia nilsson säger jag bara!
ojojoj
(och resten av stjärnorna:)

efteråt åkte vi till kusin fialotta och anders som flyttat till hus och fikade lussefika.
de har världens sötaste, lufsigaste vovve och dessutom världens sötaste kissemiss.
och ett mysigt hus.

man får drömma.



stackars johan lever med en PMSelida nu.
ikväll ska jag försöka vara extra sneel.

sitter i datasalen och laddar min ipod, upptäckte att batteriet var slut och jag ska träna.
min kropp behöver det verkligen nu känner jag.
speciellt efter en sån här dag med världshistoriens sämsta vikarie i sex timmars SOMS.
blä.
känns som jag sovit till och från hela dan, började på bussen och slutade i skolbänken.



häj

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för sällskapet! :) kyrkan är som bäst då nån sjunger i den tycker jag! :)



men vi måste snacka mera! vad tänkte du säga om la mattan?! o jag hann ju inte ventilera alla details om min stora käft! ;) träningen tors? jag börjar kl 16..

2008-12-16 @ 19:16:35
URL: http://moveyourfeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0