med HT på tråden

idag ringde HT till mig och jag blev såklart lite uppspelt.
och så ville de bara veta när kröningen av enångers lucia var!
fan för dom.

kom på att jag glömde skriva om världens bästa julkonsert som jag hade turen att se:)
ny generation kom till broman i måndags och det är fan det bästa jag sett.
de var sååå himla duktiga, speciellt en tjej som var helt otrolig!
hon sjöng som en gudinna, var mörk och vacker och rörde sig otroligt naturligt och självsäkert på scenen.

allt var bra.
utsmyckningen av scenen, upplägget, sången..
scenen var så vacker, de hade med berättelsen om jesu födelse och de hade endra inslag utan sång ibland.
de var duktiga, roliga världsstjärnor allihopa.
de sjöng med sån inlevelse och skapade en underbar stämning, jag rös ända ner i hårbottnen!
jag var helt tagen efteråt.
herre gud.
ojojj
oh my
det var BRA helt enkelt!


har varit på lucia-genrep.
det gick väl sådär, men kul att träffa tjejerna iaf.
nu ligger min bästa grabb här och jag ska mysa med honom!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej! Klart jag kan skicka dom, men då måste du in på msn :)

2008-12-09 @ 20:28:52
URL: http://asajuntti.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej! Klart jag kan skicka dom, men då måste du in på msn :)

2008-12-09 @ 20:29:21
URL: http://asajuntti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0