11 feb

imorn fyller sys 20 år:)
sen blir det storkalas för systrarna collin.

hade tänkt sätta stopp för mitt sockersug from idag. sen kom pappa hem med en godispåse. suck.
tränade idag iaf och det gick över förväntan. sjukt tungt dock. det suger att komma igång med träningen när man varit sjuk:(

även att jag idag har funnit en ny vän. eller i lördagsnatt eg.
och att en stackars tant blev överkörd idag av en buss på busstationen.

jag vill massa och hinner ingenting. less.
less(en) oxå över att folk firar idag. fattar inte varför eg.
och för att vi har så sjukt mkt i skolan nu. måste stå ut fram till sommaren=/
det värsta är att jag inte bryr mig, vilket kommer leda till att jag kör i alla kurser vi har nu.

It's bittersweet to hear you laugh
Your phone is ringing, I don't wanna ask

wanna make a memory - bon jovi
underbar.

vissa dagar är bra
vissa dagar är dåliga
vissa dagar är jättebra och jättedåliga
detta är en sån.

jag tror att imorn kommer bli en jobbig dag. det är det som kallas dålig inställning.



Kommentarer
Postat av: kakmonstret

who is din nye vän? ;)=P

2008-02-13 @ 10:37:04
Postat av: karin

YOU babe:D

2008-02-13 @ 20:38:33
URL: http://karincollin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0