ballonger

jag är sjuk och jag vill se happy feet på folkan ikväll.
och träna.
och inte vara sjuk.

idag är det en månad sen jag fyllde år och jag tänker tvinga mig själv att smälla alla mina ballonger.
34 stackare kvar efter småbarnsbesök.
mitt rum är nämligen en katastrof, så jag måste städa. jag har inte städat sen jul=)
julprydnader och sånt hänger kvar än och som sagt, alla ballonger.
och dammkossorna bara frodas under sängen.
och en blomma är död. dödast. den har varit det ett tag faktiskt, men den har fått stå kvar iaf.
som för att hedra dess minne såklart.
tror dammkossorna är orsaken till min "förkylning" eftersom jag är dammallergiker.
mkt användbart när mamma försöker tvinga mig att städa.
inte så bra dock när jag inte tänker längre än min snoriga näsa och hoppar städningen typ den mesta tiden mellan jul och jul.

Kommentarer
Postat av: Emma

Allvarligt karin dags för promenad snart. så fort du blivit frisk.
mycket att prata om och då menar ja mycket! :D

2008-02-07 @ 22:47:41
Postat av: karin

det menar du.
ojojoj

2008-02-08 @ 14:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0