helgen

har inte skrivit på länge nu, vilket är tur.
det hade nog inte varit så (letar ett ord, men jag kommer inte på det) underhållande.

i torsdags hände inget spec, skrev ett prov som gick lite halvdåligt i omvårdnad. tränade.
två rätt trevliga dagar på skolan (torsdag-fredag) har jag för mig.
i fredags blev det dock ett rätt tvärt slut på skoldagen. tränade gjorde jag inte heller.
sen på kvällen blev jag såklart hemma.
som tur är så älskar jag mina föräldrar och hade mysigt iaf.

igår var det lördag och då åkte mamma och jag till stan och skulle träna, det slutade med att vi gick på lindex och efter lite provhyttande åkte vi hem med mina tårar strömmandes.
igår var det oxå lördagkväll och fetingferre i granngårn:D jan-inge fyllde 50 och det firades med fest hemma hos dem:)
förstår inte hur folket fick plats. men sen var det på gränsen oxå.
mkt trevlig kväll med trevliga (gravt överförfriskade) människor.

idag är det söndag och jag åt frukost ute i vårsolen:)!
vi tänkte göra ett nytt träningsförsök, men jag avstyrde de planerna eftersom jag ville vara ute.
jag tog en lång jogginturi i solen, så JÄVLA UNDERBART (ursäkta språket)
har inte sprungit på jättelänge, men det gick så lätt, så lätt:) hade glömt hur härligt det är att träna utomhus.
var till hästarna en sväng oxå och till nyhuset.
annars har jag ägnat dagen åt städning och plugg och åt att tvätta kläder.

sista veckan, sen loooooooooov.
välbehövligt.
det tråkiga är att jag vill passa på och göra massa, men eg känns det som att jag vill stänga in mig och sova i en vecka. på sin höjd kolla på desperate housewives.

aja, nog med tjöööt
häj






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0