Karin Collin Sätra 139 825 95 Enånger

efter lite överläggning gick jag till pulsfabriken och tränade idag med.
där träffade jag på sofisa och vi diskuterade mat. och godis. och att handla mat. och hur gott det är med godis.
vi kom oxå fram till att vi är matberoende!
men det finns väl värre beroenden:D

NU HAR JAG LOV.
fick reda på att jag ligger på vg på historian och vg/mvg i samhälle. fick tillbaka ett op-prov oxå som jag fick vg på. jag tror att jag gått från mvgtjej till vgtjej. hm.
och så skrev jag ju psykologiprovet idag och redovisade omvårdnadsarbetet. så nu kan jag iaf ta en veckas lov med gott samvete:)

nu ska jag hälla i mig mitt te och kuta till bussen.
jag ska träffa jennie och vi ska gå på skutan och fika, sen gå på bio.
jumper.
hoppas innerligt att den är bra.

justja
jag har fått tre brev idag!!! det händer aaaldrig.
och de dagar jag får brev äre jämt från banken eller undersvik.
och det konstigaste av allt;
på brevhögen ligger mitt pass:O
alltså mitt gamla från när jag var typ tio! har ingen aning om vart det var när det brann, det kan ju inte ha varit i huset iaf! eller så vare spöket som räddade det.
han tyckte nog att det var ett sött passfoto:D

nu är jag verkligen jättestressad. tror jag får ragga skjuts till bussen(A)
tjarrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0