msn for life

eftersom jag inte fått några kommentarer på de tre senaste blogginläggen antar jag härmed att jag kan skriva vad som helst här. så här kommer delar ur msn-konversationer.

Krille säger: var lite orolig för dig faktiskt
karincollin.blogg.se säger: hm
karincollin.blogg.se säger: inte nödvändigt
karincollin.blogg.se säger: som sagt har jag läget under kontroll som det känns

karincollin.blogg.se säger: mår du dåligt?
NOben säger: ja
NOben säger: men är inte bakis
karincollin.blogg.se säger: okej?
karincollin.blogg.se säger: vad är problemet då?
karincollin.blogg.se säger: ryggen?
NOben säger: du
karincollin.blogg.se säger: tack
NOben säger: för att det suger att vara förälskad i nån

karincollin.blogg.se säger: jag ska bli lesbisk
Arvid säger: neej
Arvid säger: det är säkert bara nåt fel på norrlänningar
Arvid säger: kom till sthlm

Krille säger: oj.....
Krille säger: oj
Krille säger: hmm
Krille säger: hur tänkte du då lixxom?
karincollin.blogg.se säger: inte alls?



idag har jag städat i garderoben och byrån.
hur mkt kan man eg samla på sig under mindre än ett år?!
gör inte saken bättre att jag växer ur kläderna och måste slänga massa. ungefär som när jag var 10 och växte en decimeter i veckan.
jag har färgat bryn och fransar idag med.
och städat.
jag gör verkligen allt för att inte ha tid att plugga.
även att jag sett 11 avsnitt av desperate house wives.
det är söndag

dagens:
karincollin.blogg.se säger: vad är fiskolja
karincollin.blogg.se säger: ?
karincollin.blogg.se säger: ingen vet
karincollin.blogg.se säger: hm
Krille säger: dum i huvudet fick just en ny betydelse
karincollin.blogg.se säger: japp
karincollin.blogg.se säger: men vaddå
karincollin.blogg.se säger: fiskar har väl inte olja?

NEJ, modeller ska inte vara med i fear factor, fastställt.

Kommentarer
Postat av: Krille

haha jag sitter fortfarande i chock och glor raktframm

2008-02-17 @ 20:42:10
Postat av: karin

jag tycker att du ska äta ist.

2008-02-17 @ 20:51:52
URL: http://karincollin.blogg.se
Postat av: Joooohan

Jag hoppas VERKLIGEN att du inte "slänger" gamla kläder, utan lämnar dom till bättre behövande!!!!!!! För övrigt är du galen. men det visste du ju redan. peace.

2008-02-18 @ 17:07:47
Postat av: karin

självklart släääänger jag dem inte, jag är ju en klok tjej duvet.
jag gav dem till de bättre behövande dammkossorna under min säng.
för övrigt johan, så är du galnast.
för det tycker jag om dig.
pease.

2008-02-18 @ 17:20:15
URL: http://karincollin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0