normalt blogginlägg

öppnar mobilen och har inte mindre än 26 missade samtal från amanda.
den kvinnan måste veeeerkligen älska mig! haha PUSS

pulsfabriken har svämmat över av fina, svettiga pojkar den senate tiden.
behöver knappt ngn IPod på crosstrainern.

hm, vad mer
justja
vi hade vår sista lektion med johnny depp idag:(
han bjöd på två outgrundliga korttrick som avslutning.

även att vår klass går i väggen snart, herregud kan lärarna fatta att vi är en OPklass?!
vi är inte gjorda för hårda studier.

nu sitter jag och lyssnar efter konstiga ljud här, måste skriva så jag inte hör ngt. och nu ringde telefonen och jag ramlade nästan av stolen. haahahaaaaaaa kom och rädda mig från mig själv.

dagens:
sms: "ska vi KNULLA?"
sänd till: valfri stad


måste STUDERA lite nu.
over and scary out

Kommentarer
Postat av: emma

vare inte du som hade seriösa studier idag ;)?
kanske därför ni fåt så mkt .. :P

2008-02-28 @ 23:49:25
Postat av: karin

du ska bara veeeta hur mkt jag pluggade igår. ögonen blödde ju.
har precis skrivit psykologiprov, gick helt okej:)
nu stundar en redovosning maha.

2008-02-29 @ 10:20:31
URL: http://karincollin.blogg.se
Postat av: emma

ska man tro på det?

karin seriösa studier

det är ngt i meningen som inte stämmer...

2008-02-29 @ 17:32:24
Postat av: karin

men tyst märeee;P

2008-02-29 @ 17:39:12
URL: http://karincollin.blogg.se
Postat av: anna lusth

jag har redan gått in i väggen tror jag :)

2008-03-01 @ 17:38:35
Postat av: karin

du oxå??
men nu är vi ju halvvägs till studenten;)

2008-03-01 @ 22:28:04
URL: http://karincollin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0