onsdag

idag hade vi halv studiedag, vilket ledde till att halva klassen drabbades av plötslig magsjuka.
upptäckte på idrotten att jag tydligen kan tycka om basket ibland. det var KUL.

och OPpluggisar som vi är, så stannade vi kvar en stund efter vi slutat för att använda den extra "lediga" tiden till studier.
lyckades till och med göra lite skolarbete.

sen tränade majs och jag.
ovanligt mkt folk på pulsfabriken, eftersom lärarna hade friluftsdag och skulle röra på döfläsket. (inte för att de är sämre än mig på ngt sätt)
min samhällslärare micke hälsade mig med ett
-hej, hänger du här ofta?
och sen kunde jag inte träna seriöst på ungefär hela tiden jag var där.
dock var jag ju tvungen att visa att jag inte var ngn vekling, så det känns lite i armarna iaf:D

för övrigt så var det helt underbart väder idag!
inte konstigt att man får vårkänslor!

jag har varit hjälpsam idag oxå, hjälpt tanter på gymet såväl som på bussen. det känns bra.
nu har jag typ vägt upp för mina synder.

nu blir det plugg och desperate housewives resten av kvällen.


Kommentarer
Postat av: Lisa Andersson

Göllunge:D duktig som hjälper tanterna:) hade velat träffa dig idag men det får bli nån annan dag:)Puss!

2008-02-20 @ 17:26:58
URL: http://littlemoments.blogg.se
Postat av: karin

ja, det var tråkigt att det inte gick..
men som sagt, en annan dag!:)
hoppas du mår bättre, du måste bli frisk till helgen iaf;)
pusspuss!

2008-02-20 @ 18:11:32
URL: http://karincollin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0