@ school

fredrik och victor har precis lämnat mig, sitter i datasalen och skriver på mitt NKarbete.
dagen har varit perfekt hittills.
vi fick tom glass(ar) på lunchen(Y)
idag har jag varit nära att skalla ett skåp, kollat på ronny och ragge, haft röda, glittriga hjärt-örhängen dagen till ära och fått inte mindre än 12 chokladhjärtan. kan det bli mer alla-hjärtans-dagigt?

måste nog göra det jag är här för nu, tyvärr.

pusspuss på ALLA
vem kan man hata på alla hjärtans dag liksom?
det är ju idag alla kommer på att de helt plötsligt älskar varandra.

Kommentarer
Postat av: carl den XVI gustav

Alltså......jag vet inte men att lämna dig var väl att ta i, vi hade ju skrivit skilsmässopapper ju:P glassen kan jag ju fatta att du njöt av men karin chokladen var ju bättre de måste du ju hålla med om????

2008-02-14 @ 18:03:14
Postat av: karin

ja, jag får väl helt enkelt ta och gå vidare;)
chokladen var underbart BÄST:D
kärlek

2008-02-14 @ 18:23:11
URL: http://karincollin.blogg.se
Postat av: prisen;)

du ska inte tafsa på pappa bara så
du vet...haha, han har mamma så det så,:P ....tack för kaffet vännen det värmde min strupe(hjärtat) :P hälsningar den sjuke!!!

2008-02-14 @ 19:30:54
Postat av: karin

okej, jag ska försöka behärska mig!
han är rätt het dock;)
krya på dig:)

2008-02-14 @ 19:35:26
URL: http://karincollin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0