semloooor

efter ballongblåsningen igårkväll somnade med datorn i sängen. hade svalt tuggummit och hade såndär äckelsmak i munnen när jag vaknade.
svettades gjorde jag oxå och hade ont precis överallt. hade sovit ca 4 timmar med lampan på.
hade tänkt göra skolarbete i sängen, men det gick ju (såklart, är jag dum eller vad?) inte så bra.

trots det så klev jag upp och kokade tevatten och ägg. åt en snabbfrukost på en halvtimme och åkte till skolan med flaggan i topp. hade tänkt sminka mig eller iaf göra ngt åt håret idag, men som vanligt blev det OPskabb-looken.
var inställd på en vanlig trök-seg-tisdag, men till allas, speciellt MIN, glädje blev det en kortdag av trök-seg-tisdagen!
vi käkade semlor, gick tipsrunda och kollade på film:D jag älskar delar av min klass. underbara människor!
utan dem skulle jag inte orka med skolan.

dagens:
-men du som är så ung!
-ja. det beror ju förstås på vad man jämför med.

nu är min skäggigaste kusin här och vill ha fika så jag ska dra mig
häj.

Kommentarer
Postat av: Lisa Andersson

hälsa han:P

2008-02-12 @ 20:50:53
URL: http://littlemoments.blogg.se
Postat av: karin

han hälsar tillbaka!
(svårt att fatta vem jag menade, eller hur?;)
puss påre sötpära

2008-02-12 @ 21:02:25
URL: http://karincollin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0