som ljuv musik i mina öron

idag tvingade jag febriga mig till skolan.
lisa kände till och med på mina ben att jag hade feber, hahah!
tack för pratstunden gumman, det var skönt.

anledningen till att jag åkte till broman var för att hämta böcker och kolla på ivals-konserten.
shit vilka duktiga flickor och pojkar.
jag blev faktiskt förvånad över hur bra dom var, fast jag hade höga förväntningar!
fia sjöng oss till tårar -over the rainbow, underbar låt, underbar röst.
de andra tjejerna som sjöng var oxå otroligt duktiga. riktigt imponerad.
och såklart var de duktiga på att spela oxå.
det slutade med att vi var tvungna att gå på konserten två gånger.

roligast för dagen var änderna vid lillfjärden och en korkad 35åring. nämner inga namn.
justja. samhällslektionen. vi pratade om bajs. micke hela dagen!
bara att anta att om man är OP-elev så klarar man inte mer avancerade ämnen.

och så till kvällens fråga:
dans eller inte?!
har diskuterat för och nackdelar med jenny i en kvart, men vi kommer ingenvart.
gud dömde oss till att leva ett veligt liv.




Kommentarer
Postat av: Lisa Andersson

tack själv gumman! det va skönt att få ur sig lite:) Puss!

2008-02-09 @ 17:07:28
URL: http://littlemoments.blogg.se
Postat av: Krille

men lär dig skillnaden på likheter och skillnader innan du börjar jiddra, lillan...

2008-02-11 @ 20:15:55
Postat av: Krille

men lär dig skillnaden på likheter och skillnader innan du börjar jiddra, lillan...

2008-02-11 @ 20:21:49
Postat av: Krille

och tydligen stammmar jag även när jag skriver !!

2008-02-13 @ 12:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0