suck

i know what i want, and i want it now.
i want PULSFABRIKEN
gemiggemiggemiggemig!
jag är trött på att vara sjuk nu. missade en säkert jättekul kväll i gävle igår=/
tänkte att jag skulle vara piggare idag, och kanske, eventuellt träna lite.
HA!
snacka om att spotta i motvind.
IN YOUR FACE KARIN ELIDA COLLIN
som att min kropp hatar min hjärna ungefär.

och alla mina syskon försvann iväg nu. blääää.
elin och fredrik till sundsvall, elin på inflyttningsfest och fredrik till emma och hanna till avholm och sen delsbo på 20årsfest.
till och med mor och far lämnade mig. de är ute på ridtur med grannarna.

i dessa tider äre ju tur att jag är en enstöring som faktiskt njuter av egentid!
jag lyssnar på pinsam musik och sjunger med preciiis hur hög jag vill, går på toa med dörren öppen, länsar skafferierna på allt som har minsta lilla chokladsmak (och allt annat) och dansar runt hela huset med en låtsaspartner.
kvalitetstid kallar jag det!

dansar vidareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0