18 år!

tack för en härlig kväll i lördags och en bra födelsedag!

-vad vill du ha?
-inget före tolvslaget!

-hej! erik
-hej erik, karin heter jag
blablabla
-vart kommer du ifrån?
-delsbo
-erik från delsbo, skämtar du?
-nej, han heter oxå erik och kommer från delsbo! du kan få båda om du gillar konceptet!

-jag och tre kompisar brukar utse de snyggaste tjejerna på dansgolvet, ikväll är det ni!

-jag har lite speciellt handslag..

-den kostar bara 90 spänn! det är ju egentligen en rätt billig födelsedagspresent!!

-jaaa, han får plats i bilen

-om jag ska supa ner dig ikväll måste vi börja nu!

johan och lisa- TACK!(:
och alla ni andra som förtjänar det. (och ni som slösade pengar på mig)

första drinken som 18åring vart en cosmopolitan
sista drinken minns jag inte, som sig bör

tror jag ska fylla 18 fler gånger, det är både billigt och kul.

självaste födelsedagen vart oxå väldigt bra.
tack för alla presenter och uppvaktning(:






Kommentarer
Postat av: Lisa Andersson

Han med sina tre kompisar va rolig han ;D Tack själv!

2008-01-07 @ 20:56:35
URL: http://littlemoments.blogg.se
Postat av: krille

10/10 helt enkelt....

2008-01-08 @ 02:12:35
Postat av: karin

jaa, det kunde nog nästan inte blivit bättre! (förutom om du varit med förstås)

2008-01-08 @ 10:21:25
URL: http://karincollin.blogg.se
Postat av: Rolinder

Är det bara jag som inte fattar dialogerna? Kul kväll verkar det som iaf:P

2008-01-10 @ 20:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0