22/1

idag satt jag och andra flitiga barn i klassen kvar på skolan när vi slutat och pluggade.
tror vi umgåts för mkt med naturarna.. fast vi ligger ju inte på golvet iaf;)

syster och jag solade idag, dundersolarium på badhuset i hudik måste jag säga! det bara skriiiker cancer!
sen skjutsade hon mig direkt till geloma i enånger, där vi hade vår trevliga luciaavslutning:)
vi åt tacos och cheesecake (som jag fortfarande inte kan stava?) och annat gott. och så kollade vi på kröningen som peter spelat in. och kollade igenom alla lucior och tärnor sen 50 år tillbaka! mkt underhållande.
trevlans kväll!

jenny håller på och fyller mitt sportlov oxå. alborgen, vemdalen, ridning och dans är inplanerat hittills, mer ska vi nog kunna hitta på!=)

har lite funderingar med.
1.skriver/säger man jajjAmensan eller jajjEmensan?!
2.den andra kommer jag inte på nu, så det får bli ett senare tillfälle.

nu ska jag dricka te och ladda min ipod.

häj.


Kommentarer
Postat av: Emma

jajjemänsan säger man !

2008-01-23 @ 22:12:53
Postat av: karin

haha okäj.
:D

2008-01-23 @ 22:42:48
URL: http://karincollin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0